Pages

Tuesday 11 December 2012

Kembali ke Poly :)

assalamualaikum..

5 bulan aku tak jumpa kekawan ukur tanah nieh.. lepas jumpa depa semua nieh kemarin , rasa epy ja.. semua muka control macho comey.. haha

aiyakkk... aku ingat hari daftar LI cool ja.. rupanya banyak kerja nak kena settle.. yang paling besh aku tidow lewat kot nak buat slide ngan syu.. dah la tunggu pakcik lect nieh sampai 2.3o petang semata-2 nak suruh dia interview aku..

lepas ja jumpa lect dia kata dia bzy.. pas tu dia tanya lak aku nak cemerlang ka ? apa lagi aku pun senyum xmaw r.. buat penat ja aku buat slide.. tapi en syukor memang terbaik r.. doakan aku leh dapat cemerlang okay ! Amin :)


kawan aku muka semua sama ja




yang merah hujung aku la tu.. hehe




senyum sokmo


sekarang dah masuk sem 5.. tinggal setahun ja lagi.. harap aku and kekawan aku terus berjaya :)




No comments:

Post a Comment