Pages

Thursday 6 December 2012

Selamat Tinggal :(



assalamualaikum

pejam celik pejam tak celik-2 besok adalah hari terakhir aku praktikal.. sekarang nieh macam-2 yang aku rasa .. sedih gembira masam manis pahit kelat and macam-2 r

aku akan pergi meninggal kan REALITI UKUR Consultant ! hahaah gila besh..

macam-2 kenangan sepanjang aku kat opis tuhh.. yang paling besh geng site.. depa lagi memahami aku dari akak-2 opis yang pulun super gediks nieh..

aku harap geng-2 site tak lupa kat aku ukewh !




mat kiut... helmi... cik wan





aku dan zuraini :)






depa nieh ngan banggla pon nak posingg !




kami terlalu raapat





ta dak keja




dah taw penat boleh cover cun





seronok dah abeh praktikal





kami anti maksiat !





macam geng rainbow tak ?





pegsan buat level 10km





tidow di longkang kot depa nieh





mamat ni dah mati.. haha




terima kaseh kepada semua warga kerja RUC yang sudi memberikan tunjuk ajar kepada aku :)

No comments:

Post a Comment