Pages

Tuesday 20 November 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri :)

assalamualaikum


pertama sekali aku nak ucapkan_
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZHIR & BATIN
mohon maaf di pinta_
aku mintak maaf kepada semua owang yang mengenali diriku ni sekiranya aku ada melakukan salah silap di sepanjang perkenalan kita wahai kawan-2_
terasa sedih ramadan akan meninggalkan kita_
aku berharap aku akan berjumpa lagi pada ramadab yang akan datang_
diharapkan segala amalan kita di bulan puasa nieh sangat beerti buat kita semua ea_

even bulan ramadan aku pada tahun nieh sangat terluka bila terpaksa berpisah dengan owang yang paling aku sayang tanpa sebab kami berpisah_ macam mana pown aku akan doakan kebahagian dekat dia_ owang tua selalu kata kalau ada jodoh tak kemana even kami berpisah mna tahu kekuasaan ALLAH kami kembali bersama_ :)


yahooooo....!!!!
mesti ramai yang tak sabaq nak balek kan...
aku pown ondaway balek kampung_
gembiranya rasa nak sambut raya kat kampung_ aku balek kampung kubur panjang_ mesti meriah giler ar_ kepada hampa semua berhati-2 la noh time nak balek kampung_ bawak la keta dan moto dengan selamat_ berhati ketika memandu di jalan raya_ engatlah owang yang kamu semua sayangi :)


ohoiii owang kampung tunggu nahhhh_ nanti aku ngan family akan sampai_ sayang ampa semua_




ziela :)

1 comment:

  1. sabar3..ada jdoh xkmna..
    klu xda jdoh,mknanya nk dtg y lbh baik letew..
    insyaAllah..

    ReplyDelete