Pages

Thursday 9 August 2012

Dekatkan diri pada-Nya

assalamulaikum_
Saat aku diberi ujian dengan nikmat-Mu...  Aku tahu itu semua milik-Mu.... Kalbu menitip rasa bersyukur....
Saat aku diberi ujian dengan keimanan.... Aku tahu KAU sayang padaku.... Kalbu ditiup agar berjiwa al-sabr....
Setiap yang KAU beri adalah tarbiyah daripada-Mu untukku.... ALLAH....besarnya kasih sayang-Mu.... Kenapa harusku cari cinta yang lain.... Kerana aku tahu cinta-Mu puncak segala cinta....
Akan ku terus berlari mengejar cinta-Mu.... Walau dirintangi pelbagai mehnah.... Akan ku terus bangun walau luka berdarah....walau puas merasai penatnya jatuh....
Aku mahu terus berada dalam pelukan kasih sayang-Mu.... KAU lah segala-galanya bagiku.... Innalillahi wa inna ilaihi raaji'uun....
Aku cintakan KAU dan Rasul-Mu.... Biarlah cintaku ini sebenar-benar cinta.... Cinta yang dapat membawaku ke taman jannah abadi....




       ziela :)

No comments:

Post a Comment