Pages

Friday 28 December 2012

Kereta Along Terbang

assalamualaikum_

pagi tadi aku bangun lewat tetiba ja aku dapat call dari kak cik aku.. dya kata along excident langgar lori.. dengar ja pasai tu terus aku jadi gelabah babi.. aku pun call la akak aku bagitaw dya hal sebenar..

Along aku ni bawak kereta laju sangat ka dya mengantuk aku pun tak taw la.. yang aku taw dya balek umah pagi tadi sebab dya keja malam pastu kemas barang-2 terus balek kampung.. along balek kampung maybe nak ambil kak ipar aku ang terus p umah mak ngah aku ada kenduri aqiqah anak kak cik.. umah aku memang xdak orang semua balek kampung mak ngah dekat kubor panjang.. aku ja tak balek sebab kena teman akak aku dya kerja malam..

tengahari cam tu aku nampak kereta abah balek ngan along.. aku tengok along uk ja cuma luka kecil.. along suruh aku photostat semua hal insuran and hal-2 keta dya... maybe dya nak buat report kot.. lepas ciap ja semua terus abah and along kua p sungai petani..
tapi alhamdulillah r along xdak apa-2.. cuma kereta dya ja remuk..

ni la kereta along yang excident


lepas tu aku terus kua ngan suriani, nanat kua shopping.. seratus duit aku abeh beli baju.. mentang-2 r duet PTPTN dah masuk.. sejoy sakan la aku.. bila abeh duet nages.. haha.. uk la bubye


No comments:

Post a Comment